Bolalar uchun sifatli tadbirlar taqdim etadigan Premium darajadagi oilaviy restoran
Bugungi kunda RIBAMBELLE - bu nafaqat Moskvada joylashgan muvaffaqiyatli restoranlar. 2020 yilda Qozog'istonda RIBAMBELLE ochildi. Agar sizning shahringizda barcha oila a'zolari birgalikda baxtli bo'ladigan maskan bo'lmasa, bizga yozing va biz sizga bu vaziyatni qanday qilib o`zgartirish mumkinligi to`g`risida aytamiz.

Franchayzing

Asoschilardan maktub
Hurmatli hamkor, sizni RIBAMBELLE loyihasi bilan yaqinroq tanishtirmoqchimiz va amalga oshishi mumkin bo`lgan hamkorlik uchun umumiy jixatlarni topmoqchimiz.

Jamoamiz bilan RIBAMBELLE loyihasiga qalbimizni bag`ishlaganmiz, shu sababli har bir yangi restoranning ochilishi – farzandimiz dunyoga kelishiga o`xshaydi. Rivojlanishning barcha bosqichlarida qo‘llab-quvvatlash, yo‘l-yo‘riq ko‘rsatish va xatolarni chetlab o`tish qanchalik muhimligini bilamiz va kelajakdagi loyihangiz yildan-yilga ulg`ayib borishini va rivojlanishini istaymiz.

Biz samarali hamkorlikka umid qilamiz va har tomonlama qo'llab-quvvatlashga va'da beramiz.
Asoschilar
Muvaffaqiyatimiz tarixi
Bizning muvaffaqiyatimiz nafaqat noyob kontseptsiyada, balki mijozlarga xizmat ko'rsatishning yuqori standartlarida, shuningdek, ishonchli va samarali boshqaruv tizimidadir.

Tez rivojlanish malakali boshqaruv, professional qarorlar qabul qilish, samarali tadbiq etish, mijozlarning o'zgaruvchan talablari va kutishlariga tezkor va moslashuvchan javob berish orqali erishiladi.
Bizning mukofotlarimiz
Oltin palma novdasi
Kumush palma novdasi
Rossiyada restoranning Eng yaxshi kontseptsiya uchun
Jahon oshhonasi restoranining eng yaxshi kontseptsiyasi uchun
Bolali oilalarga mo`ljallangan eng yaxshi restoran uchun
2023 y Mart
2013 y Oktabr
2013 y Dekabr
Time out
mukofoti
Bizning vazifamiz
Shunday vaqt keladiki, hayotda oiladan azizroq narsa yo'qligini tushunasiz. RIBAMBELLE har bir oila a'zosining lahzasini, kunini, hayotini, ozgina bo'lsa-da, baxtliroq qiladi.

Biz oilalarga birga vaqt o'tkazish quvonchini his qilishda yordam beramiz, ota-onalarni bolalarga yetarlicha e'tibor bermaslik sabab his qilgan aybdorlik tuyg'usidan xalos qilamiz, avlodlar o'rtasida yangi qiziqishlarni shakllantiramiz, asosiy oilaviy bayramlarda - tug'ilgan kun va yubileylarda qatnashamiz va siz keksa buvingizga e`tibor va mehringizni yana bir bor eslatish uchun yubormoqchi bo`lgan zefir guldastalarini yaratamiz.
RIBAMBELLE franchayzing
  • Qadriyatlarimizni baham ko'radi.
  • Restoran uchun mo`ljallangan binolarga egalik qiladi yoki ijaraga oladi.
  • Loyihani ishga tushirish va yuqori darajadagi xizmat ko'rsatish uchun sarmoya kiritishga tayyor.
  • Biznesni boshqarishda muvaffaqiyatli tajriba va barcha zarur resurslarga ega.
  • Yaxshi obro'ga ega tadbirkor.
  • Brendning yuqori standartlarini qabul qilishga va ularning bajarilishiga hissa qo'shishga tayyor.
  • Ovqatlanish sohasida va/yoki franchayzing loyihalarini ishlab chiqishda tajribaga ega.
  • RF va MDHdagi million-shaharlar (Moskva va MVdan tashqari).
Yoshi:
Bizning mehmonlarimiz:
Bizning hamkorimiz:
Jinsi:
Daromad:
Geografiya:
Hayot tarzi:
25-55 yosh (asosan 30-45 yosh), bolali oilalar
erkaklar – 35%, ayollar – 65%
o`rtadan yuqori
aholisi 1 milliondan yuqori aholisi bo`lgan shaharlar
  • fikr yetakchilari va innovatorlar
  • ijtimoiy faol, foydali ma'lumotlarni olishga va uni baham ko'rishga ishtiyoqi bor
  • moda va gastronomik tendentsiyalarning izdoshlari
  • faol sayohatchilar
  • veb-syorfing, ijtimoiy tarmoqlar va ilovalarning faol foydalanuvchilari
  • oilaviy tadbirlari va oilaviy dam olishlari haqida g'amxo'rlik qilishga odatlangan faollar
листайте влево, чтобы увидеть больше
тяните влево, чтобы увидеть больше
Kontseptsiya
O`rtacha chek (o`tirish)
O`rtacha chek (ivent)
Kompaniya tashkil bo`lgan yil
Bir martalik to'lov (franchayzing to'lovi)
Eng kam sarmoya (sarex)
Har oylik royalti
Marketing uchun xarajatlar
Sarmoyalar o`zini qoplashi muddati
Daromadlilik
Talab qilinadigan eng kichik maydon
Loyha amalga oshirilishining dastlabki davri
Joy bo`yicha talablar
100 000 rubl\kv.mdan boshlab
2% aylanmadan (ilk 3 oy – 4% aylanmadan)
3 oy – aylanmadan 0%; 1 yilgacha – 3,5%
18-36 oy
Savdo markazi yoki strit-riteylda alohida hudud
18 – 25%
2012
Bolali oilalar uchun Premium restoran-klub
Cafe & Shop
Restaurant
1800 ₽
2500 ₽
5000 ₽
7000 ₽
1,5 mln ₽
3,5 mln ₽
20 mln ₽ dan
60 mln ₽ dan
300-450 kv.m.
600 kv.mdan.
4-6 oy
6-8 oy
Adolatli shartlar
Franchayzilarimiz muvaffaqiyati biz uchun muhim

Biz uchun franchayzi – bu hamkorlarimiz. Biz qadriyatlarimizni bo`lishadgan ruhan yaqin insonlarni birlashtirmoqchimiz. Birgalikda biz boshqalarga namuna bo`ladigan oilaviy klub-restoranlarning xalqaro tarmog`ini qurishni istaymiz.

Hamkorlarimizga tarmog`ga a`z obo`lish uchun adolatli shartlarni taklif etamiz:
Qabul to`lovi 1,5 mln ₽dan
U biznesni boshlash uchun kerak bo`lgan barcha jarayonlarni o`z ichiga oladi, jumladan – klub-restoran uchun moliyaviy modelni yaratish, Brend-buk, infratuzilmadan foydalanish, shu jumladan kompaniyaning barcha standartlari uchun ishlab chiqilgan qo'llanma va onlayn darslik - Servis Guruga ulanish. Shuningdek, xodimlarni o'qitish, hujjatlarni rasmiylashtirish, 4 hafta davomida ishga tushirishni qo'llab-quvvatlash, binolarni tanlashda yordam berish, binolarni dizayn - loyihalash va saytga ulanish.
BIRINCHI YILDAGI DAROMADAN 3,5% ROYALTI
Franchayzilar oylik daromaddan royalti to'lashadi. Dastlabki 3 oy - ta'til muddati. Faoliyatning birinchi yilida royalti 3,5% ni tashkil qiladi. Ikkinchi yilda va undan keyin - 5%.
MARKETING XARAJATLAR AYLANMANING 3%
Marketing xarajatlari marketing faoliyatini amalga oshirish uchun zarur bo'lgan umumiy xarajatlardir. Shu jumladan, mehmonlarni ushlab qolish va jalb qilish, kompaniya imidjini va xizmatlarga talabni shakllantirishga qaratilgan reklama.
BOSHLASH UCHUN BYUDJET 20 MLN ₽DAN
Bu summa quydagilarni o'z ichiga oladi: ijara, ta'mirlash, asbob-uskunalar sotib olish, xodimlarni yollash, marketing xarajatlari va ishning birinchi oyi uchun mahsulotlarni sotib olish.

Evaziga nima olasiz
  • Marketing materiallar va chop etilgan qo`llanmalarni taqdim etuvchi marketing loyhasi.
  • Tadbirlar, ziyofatlar, bolalar maydonchalari va art- studiyasi faoliyatining oylik jadvali
  • Ijtimoiy tarmoqlarda marketing bo'yicha harakatlar rejasi va vositalari
  • Brend buk
  • Veb-sayt egasi (franchayzer) asosida yaratilgan maqsad sahifasi/veb-sayt
  • Sodiqlik tizimlari va dasturiy ta'minot uchun tayyor yechimlar
  • Bolalar maydonchalari va art-studiyalari uchun kerakli anjomlar
  • Maxsus sarf materiallari
  • Xodimlar uchun maxsus forma
  • Bolalar, tadbirlar va o'yin-kulgilari uchun zarur bo'lgan mahsulotlarni yetkazib berish
  • Franchayzing foydasini optimallashtirish uchun alohida va shaxsiy tadbirlar uchun eksklyuziv dekoratsiya
  • Mintaqaning joylashuvi va maxsus jixatlariga moslashtirilgan batafsil biznes-reja
  • Investitsion tahlil va optimallashtirish strategiyasi
  • Loyha o`z-o`zini oqlash davri tahlili
  • Narxlar va menyuni ishlab chiqish
  • Klub faoliyati samaradorligini oshirishga qaratilgan muntazam audit
  • Xarajatlarni optimallashtirishga qaratilgan moliyaviy ko'rsatkichlarning muntazam auditini o'tkazish
  • Xodimlarni nazorat qilishga qaratilgan franchayzer tomonidan video kuzatuv
  • Klubning xizmati va ish faoliyatini baholash uchun “Sirli xaridor” dasturi
  • Operatsiyalarning barcha standartlarga javob berishini ta'minlash uchun rahbariyat bilan muntazam uchrashuvlar
  • Mehmonlarning yirik oqimi, shuningdek mavsumiy ehtiyojlar va oʻzgarishlarga eʼtibor qaratgan holda samarali ishlash boʻyicha koʻrsatmalar
  • Yaxshi tashkil etilgan o'quv dasturi
  • Standart texnologik va operatsion jarayonlar
  • Uzluksiz operativ yordam (barcha bo'limlar)
  • Franchayzer maydonlarida yuqori boshqaruv bo`g`inlari uchun treninglar
  • Tanlangan binolarga moslashtirilgan texnologiya loyihalarini boshqarish bo'yicha qo'llanma
  • Klub-restoran uchun loyhaviy va qurilish yechimlari
  • Restoran texnologik jarayonlari uchun tayyor yechimlar
  • Xodimlarni ishga qabul qilish va jamoani oshkora qo‘llab-quvvatlash
Marketing
Yetkazib beruvchilar
Moliya
Nazorat
Operatsion faoliyat
Biznes texnologiyalari
MENYU
brandbook
BOSHLASH BOSQICHLARI
Klubni ishga tushirish bosqichlari shunday tuzilganki, ularning deyarli barchasi bir vaqtning o'zida oldingi bosqich tugashini kutmasdan yakunlanishi mumkin. Loyiha menejeri va bizning top-menejerlarimiz o'rtasidagi samarali hamkorlik bizga boshlang'ich sarmoya miqdorini tejagan xolda ochilish vaqtini minimal qisqartirish imkonini beradi.
листайте влево, чтобы увидеть больше
тяните влево, чтобы увидеть больше
Joyni tanlash va baholash
Dastlabki
faoliyat
Ishga tushirish
Ishga tushgandan keyin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Investitsiyalarni baholash va kelajakdagi moliyaviy modelni shakllantirish
Ijara shartnomasini imzolash
Franchayzing shartnomasini imzolash va bir martalik to'lovni to'lash
Ijara shartnomasini ro'yxatdan o'tkazish
Loyiha dizayni
Texnologik reja
Qurilish ishlari
1/4
Zarur jihozlarni sotib olish va sozlash
Dastlabki
faoliyat
Ishga tushirish
Ishga tushgandan keyin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
"Bolalar uylari" ni sotib olish va o'rnatish
Art-studio va bolalar maydonchalari uchun materiallar va jihozlar
Mebel sotib olish va o'rnatish
Asbob-uskunalar va idish-tovoqni yetkazish
Restoran belgisini o'rnatish
Yong'in va xavfsizlik signalizatsiyasini o'rnatish
Ofis mebellari va jihozlari
2/4
Restoran top-menejerini tanlash
Dastlabki
faoliyat
Ishga tushirish
Ishga tushgandan keyin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Moskvada top-menejment uchun amaliyot
Xodimlarni tanlash va o`qitish
"Boshlang'ich guruh" ning kelishi (franchayzer)
Xodimlarni ish kiyimlarini yetkazish
Marketingni qo'llab-quvvatlash
Spirtli ichimliklarga litsenziya berish
Buxgalteriya hisobi tizimi va boshqa dasturlarni o'rnatish
3/4
Mahsulot uchun hujjatlarni taqdim etish
Dastlabki
faoliyat
Ishga tushirish
Ishga tushgandan keyin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Yetkazib beruvchini izlash va shartnoma tuzish
Maxsus mahsulotlarni yetkazib berish
Mahsulotlarni yetkazib berish
Ochilishdan oldingi harakatlar
Klub-restoran ochilishi
4/4
FRANCHAYZIGA O`QITISH
Biz yuqori lavozimlarga nomzodlar bilan yakuniy suhbatlarni shaxsan o'tkazamiz va Moskva restoranlarimizda o`qitishni tashkil etamiz.
KURS MAQSADI
Hamkorlarning top-menejerlar tarkibini asosiy biznes ko'nikmalariga o'rgatish.
ISHTIROKCHILAR
Boshqaruvchi, bosh oshpaz, bosh qandolatchi, o'yin maydonchasi boshqaruvchisi, ijodiy studiya boshqaruvchisi, banket menejeri, bar menejeri.
O'QITISH MUDDATI
14 kun. O`qitish jarayoni amaliy qism, ma'ruza materiali, trening va mustaqil ishlardan iborat.
TA'LIMNING YAKUNIIY BOSQICHI
Xodimlarni sertifikatlash va ochilayotgan restoranda ishlashga ruxsat berish.
HAMFIKIRLAR KLUBI
Tadbirkor ishtirokisiz biznes rivojlana olmaydi. Biz tadbirkorning nafaqat investitsiyalarga qiziqishini, balki biznesning ichki jarayonlaridagi ishtirokini ham qadrlaymiz. Bizning franchayzIlarimiz ko`rsatkichlarni kuzatib boradilar, oshxonani shaxsan tekshiradilar, mijozlar bilan muloqot qiladilar va har doim xarakat qilishga shay.
BIZNING QADRIYATLARIMIZNI BO`LISHADIGAN HAMFIKRLARNI IZLAYMIZ
Qadriyatlar - bu bizning kundalik hayotimizda koordinatalar tizimi va kompasimizdir. Buning yana bir nomi - ichki yadro deb ataladi.

Har qanday qarorni qadriyatlarimiz bilan taqqoslaymiz va uning maqbulligini aniqlaymiz.

Qadriyatlar ohangi go`zal, lekin qadriyatlarning narxi so'zda emas, balki ularning ortidagi harakatlarda - katta va kichik, oddiy, amaliy va pragmatik amallarda. Aynan harakatlarimiz dunyoga qadriyatlarimiz haqida xabar beradilar va uni bizga ishontirishga undaydilar.
IMKONIYATLARGA UMID QILAMIZ
Bizning foydamiz - kirish to'lovida emas, balki hamkorlarimiz muvaffaqiyatidadir! Shuning uchun biz kapitali bo'lgan tadbirkorlarni emas, balki muvaffaqiyatli kengaytiriladigan biznesni qurishimiz mumkin bo'lgan ishonchli hamkorlarni izlaymiz.

Birgalikda umumiy tamoyillarga ega bo'lishimiz biz uchun juda muhim:
MIJOZLAR – MEHNATIMIZ MAZMUNI
Biz hamma narsani mijozlarimiz uchun qilamiz, mehmonlarimizga ishonamiz, tanqidga ijobiy munosabat bildiramiz va xatolarni tuzatishga doimo tayyormiz.
ODAMLAR - ASOSIY AKTIVLAR
Biznesimizning asosi pul, ko'chmas mulk yoki texnologiya emas. Muvaffaqiyatimiz siri – odamlar.
OSHKORALIK
Ishonamiz-ki, oshkoralik bizni mukammallikka etadi. Biz doimo haqiqatga tik boqamiz. Biz xodimlar, mijozlar va hamkorlar oldida ochiqmiz.
MUKAMALLIK SARI
Ishonamiz-ki, hamma narsani avvalgidan-da yaxshiroq qilish mumkin.
Brendning biznes afzalligi
RIBAMBELLEning gullab-yashnashi ikkita asosiy biznes- ustunligiga asoslanadi - oilaviy qadriyatlar va tejash urf bo`lmagan bolalarning baxti, shuningdek, yuqori toifadagi restoran va tadbirlardan iborat mahsulotlar aralashmasi. Odatda, har bir ota-ona o'z farzandiga eng yaxshisini berishni xohlaydi, shuning uchun bolalar uchun bayramlar mavzusi doimo dolzarb bo'lib qoladi.
O`z shahringizda RIBAMBELLE ochmoqchimisiz?
franchayzing
Tugmani bosish orqali siz shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlashga va maxfiylik siyosatiga rozilik bildirasiz.
Ma`lumotlaringizni qoldiring va biz tez orada siz bilan bog`lanamiz